Matura: Jak jest? Jak mogłoby być? – debata e:mi

E:MI Edukacja: Można Inaczej

Czy tegoroczna matura rzeczywiście była szczególna dla nauczycieli oraz uczniów i ich rodziców? Czym matura jest (i czy może czy powinna być) “egzaminem dojrzałości”? Jakie są, a jakie mogłyby być egzaminy maturalne? I czy jest w ogóle komukolwiek potrzebna?

Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć goście, którzy przyjęli zaproszenie Redakcji e:mi do udziału w naszej pierwszej (ale nie ostatniej!) debacie. 

Dyskusję poprowadził Marcin Sawicki, a wśród dyskutujących znaleźli się: 

  • Urszula Pietyra – wieloletnia nauczycielka matematyki w I LO im. M. Kopernika w Żywcu; obecnie LO Cogito
  • Anna Włodarska – maturzystka LXIV LO im. St. I. Witkiewicza w Warszawie;
  • Krzysztofa Lewenstam – polonista z 5 SLO w Milanówku;
  • Przemysław Kozielec – dyrektor LO MMS w Grodzisku Mazowieckim. 

Jeśli jesteście ciekawi, dlaczego warto zdawać maturę, na czym polega dojrzałość maturzysty, a także jakie są mocne i słabe strony (nie tylko tegorocznych) egzaminów – koniecznie prześledźcie (oglądając lub słuchając) debatę “Matura: Jak jest? Jak mogłoby być?”.

Wersja do obejrzenia:

Wersja do posłuchania:

Słuchaj jak Ci wygodnie

Udostępnij

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on reddit
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

Dołącz do dyskusji

Jesteś zaangażowanym rodzicem, opiekunem?

Chcesz jeszcze lepiej uczyć swoich uczniów i uczennice?

Dołącz do e:mi - zapisz się do newslettera

Jesteś zaangażowanym rodzicem, opiekunem?
Chcesz jeszcze lepiej uczyć swoich uczniów i uczennice?
Dołącz do e:mi - zapisz się do newslettera
O Nas - krótko

Dodajemy odwagi do zmian w edukacji.
Prezentujemy nowatorskie rozwiązania.
Tworzymy przestrzeń do dyskusji.

Przewiń do góry