Matura: Jak jest? Jak mogłoby być? – debata e:mi

1 komentarz

Czy tegoroczna matura rzeczywiście była szczególna dla nauczycieli oraz uczniów i ich rodziców? Czym matura jest (i czy może czy powinna być) “egzaminem dojrzałości”? Jakie są, a jakie mogłyby być egzaminy maturalne? I czy jest w ogóle komukolwiek potrzebna?

Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć goście, którzy przyjęli zaproszenie Redakcji e:mi do udziału w naszej pierwszej (ale nie ostatniej!) debacie. 

Dyskusję poprowadził Marcin Sawicki, a wśród dyskutujących znaleźli się: 

  • Urszula Pietyra – wieloletnia nauczycielka matematyki w I LO im. M. Kopernika w Żywcu; obecnie LO Cogito
  • Anna Włodarska – maturzystka LXIV LO im. St. I. Witkiewicza w Warszawie;
  • Krzysztofa Lewenstam – polonista z 5 SLO w Milanówku;
  • Przemysław Kozielec – dyrektor LO MMS w Grodzisku Mazowieckim. 

Jeśli jesteście ciekawi, dlaczego warto zdawać maturę, na czym polega dojrzałość maturzysty, a także jakie są mocne i słabe strony (nie tylko tegorocznych) egzaminów – koniecznie prześledźcie (oglądając lub słuchając) debatę “Matura: Jak jest? Jak mogłoby być?”.

Może Cię zainteresować:

1 komentarz

Jak wybrać szkołę dla swojego dziecka? - e:Debata - e:mi 20 sierpnia 2020 - 12:16

[…] Zachęcamy również do obejrzenia poprzedniej debaty pt. „Matura: Jak jest? Jak mogłoby być?”. […]

Odpowiedz

Zostaw komentarz

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuje Przeczytaj więcej

Polityka prywatności
Już dostępny!

Przemyślnik edukacyjny

73 pytania będące źródłem edukacyjnej inspiracji i refleksji!