Matura: Jak jest? Jak mogłoby być? – debata e:mi

1 komentarz

Czy tegoroczna matura rzeczywiście była szczególna dla nauczycieli oraz uczniów i ich rodziców? Czym matura jest (i czy może czy powinna być) “egzaminem dojrzałości”? Jakie są, a jakie mogłyby być egzaminy maturalne? I czy jest w ogóle komukolwiek potrzebna?

Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć goście, którzy przyjęli zaproszenie Redakcji e:mi do udziału w naszej pierwszej (ale nie ostatniej!) debacie. 

Dyskusję poprowadził Marcin Sawicki, a wśród dyskutujących znaleźli się: 

  • Urszula Pietyra – wieloletnia nauczycielka matematyki w I LO im. M. Kopernika w Żywcu; obecnie LO Cogito
  • Anna Włodarska – maturzystka LXIV LO im. St. I. Witkiewicza w Warszawie;
  • Krzysztofa Lewenstam – polonista z 5 SLO w Milanówku;
  • Przemysław Kozielec – dyrektor LO MMS w Grodzisku Mazowieckim. 

Jeśli jesteście ciekawi, dlaczego warto zdawać maturę, na czym polega dojrzałość maturzysty, a także jakie są mocne i słabe strony (nie tylko tegorocznych) egzaminów – koniecznie prześledźcie (oglądając lub słuchając) debatę “Matura: Jak jest? Jak mogłoby być?”.

Może Cię zainteresować:

1 komentarz

Jak wybrać szkołę dla swojego dziecka? - e:Debata - e:mi 20 sierpnia 2020 - 12:16

[…] Zachęcamy również do obejrzenia poprzedniej debaty pt. „Matura: Jak jest? Jak mogłoby być?”. […]

Odpowiedz

Zostaw komentarz

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuje Przeczytaj więcej

Polityka prywatności
Dołącz do nas i zobacz, że edukacja może wyglądać inaczej!